I believed what you said, but you didn’t care.

Hej!
Asså jag är verkligen inte bra på det här med bloggning!
Men ska verkligen försöka uppdatera mer!
Såå.. Imorron är det äntligen FREDAG! SÅÅÅÅÅÅÅ NICE!
Sedan är det bara en vecka skola kvar innan lovet, gud vad jag längtar!
Julafton är väl mitt största problem just nu, för jag har
absolut ingen aning om vad jag ska ge mina bröder i juklapp....
Men det får jag hjälp med av bästa Saga som kommer vara här över helgen :)
Hon vet mer om mina bröder än jag (lite pinsamt :P)
Jaja nu ska jag väll ändå kunna uppdatera mer! Ser hur det går!
ENJOY



 

Kommentarer
Saga säger:

hehehe, lite fult.. de är dina brorsor men jag vet mer om va dom vill ha osv än va du gör :] hehe, men de är ju tur de annars hade du ju int veta va du ska köpa åt dom ? ;)
<3

Svar: Haha, Sant! <3
howwelivelife.blogg.se

2012-12-13 | 19:41:58
Bloggadress: http://joohanzzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback