Like I would need you when I have REAL FRIENDS?!

Hej!
Igår hade jag avslutning... Vi gjorde typ INGENTING!
Och sedan måste man vänta på att mamma kommer i ett
år i det IS kalla vädret, U.N.D.E.R.B.A.R.T!
I alla fall, idag har jag varit i Överkalix med mamma.
Jag kom till hennes jobb (lärare) och hade en riktigt kul dag faktiskt.
Jag träffade några nya vänner och hade väldigt roligt.
Fast somnade på vägen hem för jag hade vaknat 06.00 :P
Jaja, vet ni?
.
.
.
.
.
.
.
.
Idag är det dan före dan före dan före dopparedan ♥
LÄNGTAR SÅ TILL JULAFTON!
Det kommer bli en härlig julafton som spenderas hon min "käre" morbror på Rian :)
Jag längtar efter julmaten och julklapparna och vi får väl
hoppas att den vanliga jul TV grejen är samma som alltid!
Och vet ni en till grej? JORDEN GICK INTE UNDER!
Aldrig trott den kommer göra det och kommer aldrig tro att den kommer det!
Seriöst bara för att Maya folkets kalender tog slut?
Ska nu se en film som heter "Love actually", verkar bra, men missade början.
Det gör nog ingenting!
Ses imorron eller nåt!
ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback