One of us is lonely!

Hej.
Sitter på mitt rum och tare lungt.
Tittar igenom några papper till sånghelgen den 1/2-3/2 :)
Det kommer bli jätte kul!
Såå, jag vet att jag är typ världens sämsta uppdaterare...
Såå ni får väll leva med det ;)
Igår så var jag och klippte mig, vilket blev JÄTTEFINT!
Rekommenderar ALLA som ska klippa sig att gå till frisörprogramet
(som ni fattar så är det furuheds frisörprogram)!!
Dom är så sjukt duktiga och snälla osv.
Jag blev iallafall sjukt nöjd :)
Igår var jag också på ridning på krf.
Jag red den UNDERBARASTE hästen i hela världen: Bellman <3
Han var jätte duktig!!!! Vi hade cavalleti :)
Men eftersom han är snabbare än alla andra som red fick jag göra kanske 100000st volter -_-
Men det gick ju bra efterallt :) :) :)
MEN den som red lektionen före på bellman gick det sådär för.
Bellman fick nämligen ett spratt efter för mycke rörelse på läktaren och skena iväg o.O
Han sprang det snabbaste han kunde genom hela ridhuset och gjorde sen en tvär sväng,
och ryttaren bara flög in i väggen!!!!!
Ajj! :| Fast hon blev ganska okej och kunde komma upp. Vilekt var VÄLDIGT TUR! VÄLDIGT TUR!
Hon hade kunnat bryta några ben eller annat.
Jaja det var vad jag hade att säga :)
ENJOY!!
Norsk fjording <3 (Bellman är en sådan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback